Studium v Česku 

Základní informace o studiu Cílem navazujícího magisterského studijního programu Mezinárodní marketing je poskytnout solidní základnu pro budoucí kariéru vrcholových manažerů v mezinárodním prostředí průmyslových podniků, poradenských společností nebo společností poskytujících průmyslové služby. Široký záběr podnikového ekonoma zahrnuje středně pokročilou ekonomiku, mezinárodní účetní standardy, řízení podnikových financí včetně aspektů mezinárodního zdanění, globální dodavatelské řetězce i vyjednávací a komunikační dovednosti a středně pokročilou úroveň ve dvou světových jazycích.

Marketingová specializace vychází z kurzů jako strategický marketing management, mezinárodní marketing a další, které zahrnují praktické aplikace v automobilovém průmyslu. Právě specializace a možnosti praxe během studia odlišují absolventy od všech ostatních absolventů obdobných programů jiných vysokých škol. Diplomová práce se zpravidla zabývá teoretickými a praktickými otázkami vycházejícími z potřeb průmyslové praxe. Studenti si mohou vybrat tříměsíční pracovní stáž jako součást bloku povinně volitelných předmětů. Pracovní stáž je určena především studentům přicházejícím z jiných vysokých škol tak, aby byli schopni získat potřebné pracovní zkušenosti ještě před ukončením studia a měli tak lepší možnosti uplatnění v ČR i v zahraničí. 

  1. Karlová univerzita
  2. Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
  3. České vysoké učení technické v Praze (ČVUT)
  4. Masarykova univerzita (MU)
  5. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TUO)
Seo servis
© 2022 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky